Polityka prywtaności
Dane klientów sklepu przechowywane są na podstawie wpisu do ogólnokrajowego, jawnego rejestru zbiorów danych osobowych pod numerem księgi rejestrowej GIODO 133904, oraz od 25.05.2018 zasadach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
Przez korzystanie z naszej strony internetowej wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z Polityką Prywatności. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub opuścić powyższą stronę internetową.
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Do czego używamy ciasteczek?
Używamy ciasteczek w różnych celach:
- by strona działała szybciej i była łatwiejsze w użyciu,
- aby lepiej dopasować treści i reklamy dostępne na naszych stronach do Twoich oczekiwań i zainteresowań,
- do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają nam zrozumieć jak ludzie używają naszych stron i pomagają w poprawianiu ich funkcjonalności i zawartości.
- wykorzystujemy pliki cookies w celu umożliwienia Ci logowania oraz dodawania produktów do koszyka
Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.
Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?
Na naszych stronach mogą być używane dwa rodzaje ciasteczek – sesyjne oraz stałe. Te pierwsze pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania z naszych stron. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu tak długo jak długo mają ustawiony czas życia lub do momentu kiedy je usuniesz.
Rodzaje ciasteczek używanych na naszych stronach
Konieczne do działania stron - Niezbędne do prawidłowego funkcjonowania naszych stron, pozwalają Ci na poruszanie się po nich oraz używanie ich elementów. Przykładowo mogą zapamiętywać poprzednie czynności (np. otwarte teksty) podczas wracania na stronę w tej samej sesji.
Poprawiające wydajność - Zbieranie informacji o tym jak odwiedzający korzystają z naszych stron poprzez dostarczanie informacji na temat obszarów które odwiedzają, czasu jaki na nich spędzają oraz problemów jakie na nich napotykają, jak np. komunikaty o błędach. To pozwala nam poprawiać działanie stron.
Poprawiające funkcjonalność - Zapamiętywanie Twoich ustawień i wyborów (np. nazwa użytkownika, region, w którym jesteś, personalizowanie ustawienia treści) by dostarczyć Ci bardziej spersonalizowane treści i usługi. Pozwalają Ci również na oglądanie filmów i używanie narzędzi społecznościowych, np. blogów, chatów i forów.
Reklamowe - Dostarczanie Ci reklam odpowiadających Twoim zainteresowaniom oraz ograniczanie liczby wyświetleń danej reklamy. Te ciasteczka pozwalają nam także mierzyć efektywność kampanii reklamowych.
Czy używamy ciasteczek podmiotów trzecich?
Tak, korzystając z naszych stron możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od współpracujących z namipodmiotów trzecich takich jak np. Facebook, Google, Twitter, Skąpiec.pl, Ceneo.pl (Allegro Group), Opineo, a także od firm realizujących na naszych stronach kampanie reklamowe na zlecenie reklamodawców. Więcej informacji na temat tych ciasteczek możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.
W jaki sposób mogę zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?
Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawionych na automatyczne przyjmowanie ciasteczek. Możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części, np. tylko od stron trzecich, albo aby każdorazowo otrzymywać komunikat w momencie kiedy ciasteczka są wysyłane na Twoje urządzenie. Pamiętaj jednak, że jeżeli zablokujesz używane przez nas ciasteczka, może to negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania z naszych stron, na przykład możesz nie być w stanie odwiedzić pewnych obszarów stron bądź nie otrzymywać spersonalizowanych informacji podczas ich przeglądania. Uniemożliwisz nam także zbieranie anonimowych informacji nt. używania naszych stron w celu stałego poprawiania ich zawartości.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe jest Sprzedawca: Marcin Gnych ul. Wikliniarska 22; 56-400 Oleśnica, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Cucinare Marcin Gnych ul. Wikliniarska 22; 56-400 Oleśnica NIP 9111800961, REGON 020165978
2. Źródłem danych osobowych są dane osobowe niezbędne do realizacji zamówień otrzymane od Kupującego: z chwilą złożenia zamówienia, założenia konta, lub zapisania do newslettera. Ich podanie ma charakter dobrowolny, ale w związku z chęcią zawarcia umowy kupna przez Kupującego, należy podać dane potrzebne do realizacji zamówienia (oznaczone symblem gwiazdki (" * ") w formularzu zamówienia.
3. Sprzedawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. „O ochronie danych osobowych”, oraz od 25.05.2018 zasadach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). Zgodnie z tą ustawą Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystania i ich całkowitego usunięcia. Dane osobowe Klientów przechowywane są na serwerach zapewniających ich pełne bezpieczeństwo. Dostęp do bazy danych posiadają jedynie uprawnieni pracownicy Sklepu.
4. Celem przetwarzania danych są czynności związane z realizacją składanych zamówień, obsługą założonych kont użytkowniaka, lub wysyłką newslettera w celach marketingowych.
5. Dane osobowe (imię, nazwisko, nazwa firmy, kontakt, adres, adres e-mail, nr telefonu / faxu) są używane jedynie do realizacji zamówienia (nie profilujemy klientów) i jako takie są przez nas gromadzone na okres kalendarzowych 5 lat, licząc od pełnego kolejnego roku następującego po złożonym zamówieniu. Dane osobowe nie są tym samym udostępniane innym podmiotom dla celów związnych z marketingiem poza wymienionym w pkt 6.
Kupujący wyraża zgodę i upoważnia Sprzedawcę do:
a. przetwarzania jego danych osobowych przez Sprzedawcę w celu niezbędnym dla wykonania umów zawieranych pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
b. Jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep.
6. Użytkownik dokonując zamówienia w Sklepie wyraża zgodę na przekazanie adresu e-mail Użytkownika do Ceneo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu , przy ul. Grunwaldzka 182, 60-166, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy KRS 0000493884, NIP 7792420393, Regon 302655470 danych osobowych Użytkownika w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie oraz potwierdzenia objęcia transakcji Programem Ochrony Kupujących zgodnie z przepisami UODO.
7. Sprzedawca informuje, że z momentem połączenia się przez Użytkownika ze Sklepem w logach systemowych serwisu Sklepu pojawia się informacja o numerze (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Użytkownika, z którego Użytkownik łączy się ze Sklepem. Sprzedawca informuje, że będzie przetwarzał, zgodnie z przepisami prawa, również dane dotyczące numeru (w tym IP) i rodzaju urządzenia końcowego Użytkownika i czasu połączenia Użytkownika ze Sklepem oraz inne dane eksploatacyjne dotyczące aktywności Użytkownika w Sklepie. Dane te przetwarzane są w szczególności w celach technicznych oraz do zbierania ogólnych informacji statystycznych.
8. Podanie danych osobowych w zakresie danych oznaczonych gwiazdką w formularzu zamówienia jest wymogiem niezbędnym do zawarcia umowy/realizacji zamówienia z Kupującym. Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, Sprzedający może wymagać podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych do realizacji zamówienia. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.
9. Klientowi przysługuje prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, przeniesienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy, o której mowa w ust. 3 albo są już zbędne do realizacji celu, w którym zostały zebrane, wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO.
10. Dane klientów sklepu przechowywane są na podstawie wpisu do ogólnokrajowego, jawnego rejestru zbiorów danych osobowych pod numerem księgi rejestrowej GIODO 133904.
11. We wszystkich kwestiach nie uregulowanych w treści niniejszego Regulaminu, a związanych z ochroną danych osobowych, zastosowanie mają odpowiednie normy prawa polskiego.
12. Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Klientem, a Sklepem będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe według przepisów o właściwości miejscowej ogólnej lub przemiennej tych sądów.
Wchodzi w życie z dniem 23.05.2018 godzina 00:00